torstai 25. kesäkuuta 2026

Vilerailu

 


Saimme eilen kylälle vieraita, kun Pälkäneen kunnan matkailutiimi halusi tutustua näyttelytilaamme. Otimme, Kirsi ja minä, heidät vastaan Ruuttakopilla, jossa kylän näyttelyt on pidetty kolmena kesänä. Tänä kesänähän näyttelyä ei ole, kun kunnostamme Ruuttakopin sisätilat paremmin vastaamaan korkeatasoisia näyttelyitämme. Delekaatioon kuuluivat elinvoimajohtaja Sirkku Mäkelä, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Johanna Liukko sekä kulttuurisuunnittelija Marketta Pyysalo. He olivat tyytyväisiä  esittelemäämme näyttelykonseptiin, kyläläisiltä kyläläisille, ja pitivät jatkosuunnitelmia hyvinä. Samalla saimme kertoa heille kesämme ohjelmasta ja muutenkin kylän kuulumisista. Tällaisia vierailuja saisi olla enemmänkin.

Teksti ja kuva Tuomo Kuitunen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti